Expert Beilen is klaar voor nu en de toekomst

Beilen - Het was donderdagavond een mooi moment voor Egbert Geerts, want hij mocht samen met zijn vrouw zijn Expertwinkel heropenen na een grondige interne renovatie. Een metamorfose waar hij en zijn team samen met een aantal vaklieden hard aan gewerkt hebben en het resultaat: een nieuwe, lichte en overzichtelijke winkel met een assortiment dat helemaal aansluit bij de vraag van deze tijd.

Tientallen belangstellenden waren bij de heropening aanwezig en onder hen ook Mark van der Bijl van de Nederlandse Expertgroep en die was zeer te spreken over het resultaat: 'Vanuit ons bedrijf is het helemaal begeleid en ontworpen met daarbij de wensen van Egbert. Er is veel veranderd en we hebben ons bijvoorbeeld gericht op de vervangingsmarkt. Daar is een speciale hoek voor. De keukens gaan lang mee en soms moeten de inbouwapparaten wel vervangen worden en daarom staat hier een breed assortiment waaruit mensen kunnen kiezen. Hier kun je het zien en ervaren. Beleving. Dat is ook wat we willen in de Expertwinkels. Je kunt hier een stofzuiger ook vastpakken en uitproberen, zodat je weet hoe hij zuigt en wat voor geluid hij maakt.'

Oranje bloed

Expert loopt aantoonbaar voorop wat betreft klanttevredenheid: 'Bij Expertzaken wordt eerst gekeken naar wat de klant nodig heeft. Er wordt niet zomaar een apparaat in de handen gedrukt. Dat is het oranje bloed van de Expertmensen. Dat merk je vooral bij Egbert. Die wil altijd tot het gaatje gaan voor de klant. Dat is het grote onderscheid: persoonlijk en servicegericht. Expertzaken hebben ook altijd een leenapparaat in het magazijn staan, zodat je toch koffie kan zetten. Ze laten je nooit in  de steek en dat vind ik uniek aan deze ondernemers.'

Vanwege de heropening zijn er diverse actieaanbiedingen te vinden.